Cenzurka o mechaniku donioślejsza od jego certyfikatu! Jaki napęd do gazu?

Interpretacja o mechaniku główniejsza od jego certyfikatu!

Zawierzamy tym mechanikom, których sami sprawdzimy albo których polecą nam znajomi.

Staje się oczywistym co więcej, iż chętniej przesiejemy warsztat zalecany niż poświadczany.

Z uwierzeniem do mechaników zdarza się różnie. Lokalni prowadzący są na to zaufanie skazani, bowiem bez wątpienia – spora część z nas podróżuje wozami stosowanymi, notorycznie długookresowymi, które… wprost się psują. Również spora część z nas nie ma pojęcia, co w rzeczywistości „pod maską piszczy”. Mamy z kolei duży wybór. Według Kierowniczej List i Nowin o Działalności Gospodarczej samych małych zakładów mechaniki automobilowej jest dziś w polskim Państwie 191 tysięcy.

– Dzięki temu zamyśliliśmy wypróbować, czym Polacy kierują się przy wyborze mechanika – powiada Marcin, którego celem jest wzmożenie uwierzenia konsumentów i podniesienie dobrych pragmatyk instytucji w polskim Państwie. Wyniki sondażu okazały się bardzo atrakcyjne.
Wytworny mechanik to wierna osoba

W sondażu zadane pozostały dwa pytania tyczące się decyzji o wyborze mechanika samochodowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najdonioślejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 procent respondentów przesiało reakcję „zaufanie – oceny i polecenia”. Co atrakcyjne, odpowiedź ta zdecydowanie wyprzedziła zarazem kryterium marki, a więc szczegół, iż dany serwis jest uwierzytelniany (na tę alternatywę zagłosowało tylko 6 proc. ankietowanych), tudzież kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).

– Wychodzi na jaw wskutek tego, iż naprawdę nie wyszukujemy zakładów, które są najbliżej naszego lokalu czy których jakość gwarantują zewnętrzne certyfikaty, lecz takich, które cieszą się przednią opinią i pozostały przetestowane poprzez innych – mówi Marcin.

Potwierdzają to dodatkowo wyniki drugiej części sondażu, w której więcej niż połowa ankietowanych asygnowała, iż woląc dany zakład, z początku monitoruje, co mniemają o koncepcje internauci i znajomi (66 proc.), bądź wypróbowuje go osobiście (30 proc.).

Michał dorzuca, że wyjątkowo dla małych i średnich zakładów usługowych negatywne opinie mogą być zwyczajnie ćwiekiem do trumny. Szczegół ten notorycznie użytkuje rywalizacja, która np.. rozmieszcza w Internecie nieautentyczne negatywne recenzje.
Niezawodność i uczciwość mechanika – to kalkuluje się!

Właściciele kompanii zajmujących się naprawą wozów doskonale przekazują sobie sprawę z tego, że zalecenia są najwspanialszą reklamą. Zdaniem Tomasza, posiadacza serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć tylko w jeden sposób – rozważając interesanta grzecznie.
– Powinno się odnawiać tak, jak gdyby się to robiło dla samego siebie, a więc solidnie i grzecznie – mówi Tomasz. – W żadnym razie m.in. nie skłaniamy interesantów na oboczność części, które nie są przy tym zużyte, ale cierpliwie oznajmiamy, ile zresztą kilometrów może z nimi potrącić, zanim wypada będzie je wymienić – dołącza możnowładca Tomasz.

Jaki silnik do gazu?

Famę instalacji Lpg w naszym kraju nie maleje. Kraj nad Wisłą jest przykładowym z wiodących krajów w Europie w ilości aut zasilanych tzw. „błękitnym paliwem”. Predestynują o tym nie ulega najmniejszym wątpliwościom względy ekonomiczne, bo między innym dzięki niskiej banderoli, opłata litra gazu wynosi jeżeli w ogóle połowę wartości etyliny 95-cio oktanowej. O ile nieomal każdy napęd benzynowy można przerobić na zasilanie gazowe, to nie przez cały czas taka operacja jest intratna, albowiem wespół z narastającymi wymaganiami w materii osiągów i emisji substancji wrednych, komplikacja dzisiejszych jednostek napędowych wymaga nadzwyczaj strzelistą wartość inscenizacji do zasilania alternatywnego, albo zaraz wychodzi na jaw destruktywna dla napędu naszego czterokołowca.

Wtrysk pośredni benzyny- wtryskiwacze (element podający paliwo do silnika) są zlokalizowane w poborcy wciągającym, w pewnej odległości od przegródki spopielania i paliwo dostaje się do cylindra poprzez napy wciągające naprawdę jako mieszanka z powietrzem. Wtrysk bezpośredni benzyny do walców to z kolei rozwiązanie, gdzie wtryskiwacze znajdują się otwarcie w głowicy motoru, nad poruszającym się tłokiem. Takie usytuowanie, w pobliżu przegródki spalania pobudza – zobacz – tasmy-pakowe-z-nadrukiem.pl/tasmy-z-nadrukiem.html – mocne ogrzewanie się wtryskiwaczy, jeżeli użyjemy najbardziej znaną już instalację lotną 4. generacji z wtryskiwaczami gazowymi zmieszczonymi w poborcy wciągającym i wtryskiwacze benzynowe pozostaną wyłączone, zdziała to ich szybkie przegrzanie i uszkodzenie. Problem ten nie znajduje się w motorach o wtrysku pośrednim. Rozwiązaniem dla wtrysku niewyniosłego jest instalacja gdzie na przestrzeni pracy z najobszerniejszym obciążeniem termicznym (duże szybkości obrotowe, natarczywe przyspieszanie) zużywana jest dodatkowo etylina schładzając czasami wtryski, aczkolwiek integralny rozrachunek jest taki, że auto eksploatuje m.in. 7 l gazu i 3-4 l etyliny na 100km, a więc ekonomizację jest mniejsza, a i wydatek samej instalacji wyższy. Istnieje w tym przypadku również przypadku Lpg względnie perfekcyjna, materiał tzw. 6. prokreacji. Wprowadzona kilka lat wcześniej poprzez firmę Vialle, wykorzystuje do swojej pracy wyłącznie szynę wtrysku etyliny, czyli działa na tej samej napuszoności i tych samych wtryskiwaczach. Automobil może być uruchamiany natychmiast na zasilaniu lotnym i de facto benzyna może służyć jedynie awaryjnie. Wydatek samej eksploatacji jest nieduży, z racji na prawie zerowe zmęczenie benzyny, jednakże cena instalacji dla silnika czterocylindrowego to już około 8 tys. zł. W ogólności, aby oszczędzać na gazie, należy unikać napędów z towarzyskim wtryskiem.
Konstrukcja głowicy dzielna na podniesione temperatury spalania, z w miarę małą ilością zaworów. W toku robocie napędu na rauszu, temperatura zapłonu jest ociupinę wyższa niż w przypadku etyliny. W niektórych napędach uzewnętrznia się, że po stuknięciu kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy kilometrów towar gniazd zaworowych i samych zaworów ulega wypaleniu i zbawienny jest kosztowny remont, który jest tym droższy im więcej motor posiada walców i zahaczonych zaworów. W ocenie jak nasz silnik znosi zasilanie gazem pomocne będą oceny renomowanych warsztatów, które do niektórych napędów wprost negują montażu instalacji. Marka Prins, jakiś z przywódców w sferze autogazu zamieściła zarówno ewidencję silników- tzw. ewidencję prinsa, w których jej zdaniem istnieje powiększone ryzyko uszkodzenia głowicy.
Hydrauliczna regulacja zaworów motoru. Wraz ze zniszczeniem jednostki napędowej luz w mechanizmie rozrządu powiększa się i musi być bezustannie kompensowany. Na gazie dzieje się to błyskawiczniej, również w tych silnikach, których głowice doskonale tolerują Lpg. W wypadku regulacji hydraulicznej spełnia się to samoczynnie poprzez pomocne popychacze. W motorach z kalibracją manualną trzeba o tym brać pod uwagę i dokonywać kontroli częściej niż przy zasilaniu jedynie benzynowym. Wybitnym wzorcem motorów wymuszających pod tym względem są jednostki Subaru, które są zatrudnieni na bani dosyć dobrze, natomiast wymagają rozpowszechnionej kalibracji zaworów. Jest to do tego stopnia niezręczne, że skutery te mają konstrukcję rodzaju bokser (tłoki mają posadę w poziomie) i do kalibracji zwykle trzeba przedłużać napęd. Istnieją zarówno samochody, w których nieświadoma kalibracja zaworów jest prosta albo jest wymagana bardzo okazjonalnie np.. starsze siniki Nissana.
Brak turbodoładowania. Jest to dylemat wiele mniejszy niż kilkanaście lat w przeszłość. Napęd z turbosprężarką ma specyficzne wymagania na temat zapotrzebowania w paliwo. W razie uruchomienia doładowania, zbawienne jest zuchwałe wzmocnienie dawki paliwa. Już używane fragmenty w dobrych instalacjach Lpg zaradzą temu zadaniu, niemniej napęd bez turbosprężarki łatwiej i taniutkiej jest zagazować.

W konkluzji, najwspanialsze budowy do organizacji w zasilanie gazowe to silniki seniora gatunku o małym szczeblu komplikacji, Powinno się dodatkowo mieć w pamięci, że taka modyfikacja w największym stopniu opłaca się w sporych jednostkach, gdzie zużycie etyliny jest strzeliste, wtedy oszczędności są poważne i amortyzacja wydatków instalacji zachodzi ekspresowo.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s